“All you need is love. But a little chocolate now and then doesn't hurt.”
Publicerat den

 
Då var det äntligen måndag, ny vecka och nya utmaningar. Hoppas alla har haft en bra helg. I fredags fick jag ett samtal av min handläggare om ett jobb på HM och blev super glad. Jobbet är bara i 4 dagar men det är fortfarande ett jobb. Men i lördags så tvättade jag, fixade lite saker i mitt rum, tittade på filmer och sedan så var jag ute och gick. Igår var jag på Ikea och åt frukostbuffé och det var faktiskt jätte gott. Åt en macka och sedan massa våfflor med nutella. Ikeas nutella är fan så jävla god. Sedan så var vi lite på väla, tittade på lite kläder sedan när jag kom hem så vilade jag lite och efter det så var jag ute lite och sedan så var jag bara hemma och somnade runt 23 och vaknade idag runt haöv 6 eftersom jag börjar 07.00 och jobbar till 12.00 och kom hem runt 13 idag har hittills bara vilat och tittat på filmer. Men ska fixa lite saker nu, skriver mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?