Varför började jag blogga?
Publicerat den

 
Jag har ställt mig själv den frågan flera gånger eftersom jag inte är lika aktiv som innan! Men det ska jag ändra på nu. Jag startade denna bloggen eftersom jag älskar att skriva, ta bilder, titta på filmer, serier, & läsa. Jag bestämmer vad jag får blogga om och vad jag får skriva om. Får vissa kommentarer här på min blogg och folk tycker inte att jag ska blogga så mycket om kändisar, för det är barnslig. Men vet ni vad? Jag bryr mig inte vad ni tycker, för det är min blogg och jag får blogga om vad jag vill! Jag vill kunna skriva i min blogg och att folk inte ska trycka ner mig och det jag gör! 
 
Jag anser att jag är lite barnslig, men det är sån jag bara är. Jag blir så jäkla trött på folk som ska hela tiden hålla på med sånt. Varför kan vi inte göra som vi vill? Är det så svårt att förstå vad vi vill skriva/blogga om? Jag kommer från och med nu att blogga om vad jag vill och ni kan inte säga vad jag ska blogga om, men ni kan säga vad ni vill se mer i min blogg. Jag kommer alltid blogga om Shailene Woodley, Ansel Elgort, filmer, serier, böcker, matlagning, bakning och tankar. Jag bloggar om allt jag har passion till, inte vad ni vill att jag ska blogga om. Jag känner mig bara så säker på det jag skriver om. Jag kommer att också blogga om mina känslor. Eftersom jag är så öppen med min sexualitet och hur det är att vara lesbisk i dagens samhälle. Om ni gillar min blogg, så kan ni kommentera men om ni inte gillar den så kan ni dra. Jag bloggar för att jag älksar att skriva om mina känslor och min passion! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?