“The truth can changing people's plans.”
Publicerat den

 
Hoppas ni har haft en bra start på veckan? Jag har haft en jätte bra helg med min familj. Tittat på massa avsnitt av Secret Life och är på säsong 3 nu och älskar Ricky & Amy tillsammans. Så gulliga de är, älskar verkligen den serien! Sedan har jag även sökt en massa jobb och ätit god mat! I lördags så tvättade jag, tittade på filmer, serier & promenerade lite. I söndags så promenerade jag nästan 11 km med mamma och mormor. Vi gick till Sofiero och stranden. Sedan när jag kom hem så åt jag middag, glass och dricka kaffe och bara njöt av söndagen. Sedan så tittade jag på Johan Falk! Somnade ganska snabbt därefter. Igår vaknade jag runt kl 6 och startade dagen med en kopp kaffe och dricka vatten. Sedan så tittade jag på Secret Life, sökte jobb och åt frukost/lunch/middag och åt glass. Sedan gick jag ut och promenerade. När jag kom hem så duschade jag och tittade tv och sedan så somnade jag ganska snabbt efter det! Vaknade idag kl 7 och startade dagen med en kopp kaffe och vatten. Sedan så åt jag frukost och sökte jobb. Men nu ska jag fortsätta titta på Secret Life, dricka kaffe och söka jobb. Men skriver mer senare. Puss ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?