Sammanfattning: Secret Life (Säsong 3)
Publicerat den

  
Eftersom jag är nu klar med Gossip Girl så var jag tvungen att börja titta på The Secret Life Of The American Teenager. Och jag vill varna er som planerar att se denna serie i framtiden. Läs inte vidare om ni inte sett hela serien. Jag kommer nämna några saker som sker i senare säsonger. Min favorit säsong är faktiskt säsong 3, 4 & 5.
 
Nu har jag sett tredje säsongen så tänkte berätta lite om säsongen, hoppas nu gillar det: I första säsongen så lär man känna Amy, Ben, Ricky, Adrian, Grace & Jack. Jag älskar första säsongen, för då lär man känna alla 6 huvudpersonerna. Amy & Ricky är så himla söta ihop. Även fast de inte är tillsammans i första och andra säsongen. Men deras son är väldens sötaste måste jag erkänna. I andra säsongen får man reda mer om Ben & Amy och deras förhållande. Amy & Ricky kommer inte överens om John. Ricky vill ha mer tid med John, men det tillåter inte Amy. I tredje säsongen så blir Ricky & Amy blir ihop och Adrian blir gravid och barnet är Bens. Ricky & Amy bestämmer sig för att ha sex och sedan så förlorar Adrian och Ben deras dotter, så jobbigt de avsnittet var!
 
I säsong tre, får alla reda på att Adrian är gravid med Bens baby, utom Amy. Så, Ben och Amy fortsätter börja funderar på att ta sitt förhållande till nästa nivå, medan Ben kämpar för att berätta Amy om Adrian. George och Anne Juergens har officiellt skild och Anne bor närmare sin mamma medans George stannar vid huset med Amy och Ashley. Ashley slutar gå i skolan och börjar med hemundervisning istället. Mot mitten av säsongen, Amy och Ricky börjar dejta , och alla är tveksama om Ricky kommer vara trogen. Adrian och Ben bestämmer sig för att gifta sig och ceremonin sker nära slutet av säsongen. I den tvådelade säsongsfinalen, Ben och Adrian lever tillsammans i deras lägenhet och Adrian börjar känna att något kan vara fel med sitt barn. De bestämmer sig för att ringa doktorn, som har dem träffa henne på sjukhuset så snart som möjligt. Barnet avslöjas ha dött, som lämnar alla förkrossad. Amy är upprörd av detta och bestämmer sig för att ha sex med Ricky istället för att gå bort över helgen! Jag älskar Amy & Ricky tillsammans, de är bara helt underbara ihop! ♡
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?