Sammanfattning: Secret Life (Säsong 1)
Publicerat den

 
Eftersom jag är nu klar med Gossip Girl så var jag tvungen att börja titta på The Secret Life Of The American Teenager. Och jag vill varna er som planerar att se denna serie i framtiden. Läs inte vidare om ni inte sett hela serien. Jag kommer nämna några saker som sker i senare säsonger. Min favorit säsong är faktiskt säsong 3, 4 & 5. 
 
Nu har jag sett första säsongen så tänkte berätta lite om säsongen, hoppas nu gillar det: I första säsongen så lär man känna Amy, Ben, Ricky, Adrian, Grace & Jack. Jag älskar första säsongen, för då lär man känna alla 6 huvudpersonerna. Amy & Ricky är så himla söta ihop. Även fast de inte är tillsammans i första och andra säsongen. Men deras son är väldens sötaste måste jag erkänna. 
 
Amy Juergens får reda på att hon är gravid efter att ha haft sex på band camp med en stilig och populär kille, Ricky Underwood. Hon bryr sig inte om hennes bästa vänner Lauren och Madison som försöker övertyga henne att gå ut med Ben Boykewich, en klasskamrat som har förälskat sig i henne, och sedan hävda att barnet är hans som hans familj är rik. Amy vägrar att gå med på lögnen och berättar sanningen för Ben, men han är förvånansvärt stödjande och erbjuder sig att gifta sig med henne ändå, trots protester från hans vänner Henry och Alice. När Ricky får reda på att han är pappa till barnet, är han villig att vara en del av hans framtida barns liv, orsakar Adrian Lee, Ricky vän/flickvän med förmåner för att bli svartsjuk, särskilt eftersom Ricky har redan siktet på söta och jungfrulig Grace Bowman, som gick ut med Jack Pappas tills han var otrogen mot henne med Adrian. Mycket till Adrians överraskning, är Grace inte arg på henne, och de två flickorna blir vänner trots att romantiska rivaler. Ricky och Ben tävlar också med varandra för Amy uppmärksamhet och i slutet av säsongen, så har Amy fått en pojke som hennes syster, Ashley, namnger till John. Amy beslutar att behålla John, efter att ha kämpat med beslutet under loppet av säsongen. John födelse orsakade Ricky att komma närmare Amy, orsakar ofta romantiska gnistor mellan de två. Älskar Ramy, så fina de är! ♡ 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?