Love is so much more then just kissing.
Publicerat den

 
Blev inte så mycket bloggning denna helgen, eftersom jag bara har umgåtts med familjen. Behövde verkligen detta, sluta tänka på något annat än bara vara med min familj. Har haft det jobbigt under en viss period + att jag inte har ett jobb. Men som ni vet så kom in syster i torsdags och min mormor, gudmor och min systers gudmor kom i fredags. Har haft en riktigt bra påsk, ätit massa god mat, godis och bara haft en underbar påsk. I måndags var jag på Kullaberg med min familj och vi gick en del. Sedan när vi kom hem så skulle syrran åka tillbaka till Uppsala, för hon har en tenta denna veckan. Jag och Dragana (min systers gudmor) gjorde inte så mycket mer när min syster hade åkt än att vi bara chillade. Sedan så fixade jag mina naglar, plattade håret och fixade min inför tisdag eftersom jag skulle till Göteborg för ett jobb som reseledare i Kroatien. Det gick bra, men har inte så stora förhoppningar på att jag får det, men har i alla all haft en intervju. Jag var hela dagen i Göteborg, kul men jobbigt. Åka tåg i 5 timmar är inte det bästa kanske. Men kom hem runt 20 och satt mig och tittade på tv sedan kom mamma hem och hon hade köpt Ben & Jerrys till mig, vilket jag verkligen behövde. Sedan så tittade jag och Dragana på The Hobbit. Sedan så skullle vi sova, jag vaknade innan 6 idag och min gudmor och Dragana hade precis åkt. Men sedan så bara tittade jag på nyhetsmorgon och drack vatten. Nu tittar jag på andra Hobbit filmen och dricker kaffe. Skriver mer senare. Puss! ♥



ɑ n n i k ɑ

Fint!



URL: http://blogofphoto.webblogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?