Love is around me.
Publicerat den

 
God morgon på er mina fina läsare. Hoppas ni har haft en fin vecka, för nu är det äntligen fredag. Ska bli så skönt med helg och bara inte tänka på veckan. Jag ska få svar om jag har fått jobbet som reseledare i Kroatien idag men jag vet att jag inte har fått det, för det känns så. Har bara en sån känsla att jag inte har fått jobbet. Men det hade varit perfekt om jag hade fått jobbet. Men annars idag så ska jag inte göra så mycket än att jag ska söka jobb och fixa lite med mitt rum. Tittar på The Wedding RInger nu och den är så rolig. Kevin Hart är så jäkla rolig skådespelare, skrattar alltid när jag ser hans filmer. Det kommer en recension under dagen. Ska försöka svara på del 1 av frågestunden idag. Sedan så ska jag inte göra så mycket mer. Men har tappat inspirationen att blogga den senaste tiden, så behöver lite tips på vad jag ska blogga om. Ni kan ju kommentera vad ni vill se mer i bloggen. Dricker kaffe nu och söker jobb, så skriver mer senare. Puss! ♥



rememberthiis.blogg.se

Godmorgon :))



URL: http://rememberthiis.blogg.se/


LIENE

Skulle vara superkul om du skulle få jobbet för det låter så härligt!



URL: http://liene.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?