"If you want the truth, you have to demand it.”
Publicerat den

 
Jag vaknade idag runt 6.30 idag och startade dagen med att dricka kaffe, titta på The Big Bang Theory och äta frukost. Har inte varit så aktiv här på bloggen eftersom jag har fullt upp med att söka jobb, träna och läsa. I måndags så var jag ute och sprang i 45 min och det kändes okej. Har tagit lite paus från träningen, behövdes. Kändes rätt att ta en paus. Men jag sökte ett jobb i måndags och de hörde av sig ganska snabbt. Så jag ska på intervju på tisdag i Göteborg för ett jobb i Kroatien. Det hade passat mig perfekt, tänk att kunna få jobba i landet jag är uppvuxen i. Men ska till arbetsförmedligen nu för att fixa en sak med tågresa. Sedan ska jag hem, städa och fixa lite saker innan min syster kommer och sedan ska jag på bio med henne. Vi ska se Insurgent, även om jag har sett den 3:e gånger redan. Men blir aldrig trött, tycker att den bara är så bra. Imorgon kommer min gudmor, hennes dotter & mormor från Bosnien och då ska vi på afterwork och sedan ska jag bara njuta av helgen. Skriver jag mer senare. Puss! ♥ 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?