I love peanut butter, it's the best thing.
Publicerat den

 
Hoppas ni har haft en bra vecka, jag har haft det helt fullt upp med jobbsökning. Sedan har jag börjat läsa The Spectacular Now och gillar verkligen boken. Sedan så har jag även promenerat en del. Känns så skönt att vara igång med någon slags träning. Ett plus är också att det är så fint väder ute och man blir så varm också, vilket är ännu bättre. Sedan så har jag tittat mycket på Secret Life. Har redan påbörjat säsong 4 nu och älskar att Ricky & Amy tillsammans, så fina de är ihop! Men sedan idag ska jag även fixa lite saker på min dator. Sedan ska jag även göra mig själv en stor kopp kaffe med mjölk. Älskar kaffe med mjölk och titta på filmer, det bästa jag vet! Men skriver mer imorgon. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?