I love food, it's the best thing.
Publicerat den

 
Har inte varit så aktiv under denna veckan, sökt en massa jobb, varit sjuk & läst. I måndags så skulle jag gå på en intervju men mådde så jäkla dåligt, kunde inte göra något alls. Det var sjukt hur ont jag hade i huvudet och magen. Så jag sov för det mesta, ländes mycket bättre i tisdags. När jag vaknade i tisdags så kunde jag gå till arbetsförmedlingen eftersom det var en arbetsgivare som skulle intervjua folk för ett jobb. Jag fick veta lite mer om företaget, även om jag har tidigare jobbat för företaget. Sedan när jag kom hem, så tittade jag på Secret Life. Jag är snart klar med säsong 1 och ska påbörja säsong 2. Men igår så gjorde jag inte så mycket mer än att jag tittade på Secret Life, drack kaffe, sökte jobb, fixade lite med mitt CV och sedan så var jag ute och sprang. När mamma kom hem hade hon köpt en rosa glass till mig, blev så överaskade för det. Sedan så duschade jag, tittade på tv pch somnade efter det. Idag vaknade jag runt 7, fixade mig lite, tittade på Secret Life, åt frukost och åkte till banken för att boka ett möte & gick på en intervju men gick inte bra. Var inget jag hade förväntat mig alls. Men nu dricker jag kaffe och ska titta på Secret Life. Kommer lite mer info om Secret Life Of The American Teenager och varför jag älskar serien så mycket. Men skriver mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?