Hur många gånger behöver jag säga det?
Publicerat den

Jag hatar att folk ska alltid kommentera det jag bloggar om. Varför kan jag inte blogga om vad jag vill. Det är förfan min blogg och jag få skriva om vad fan jag vill. Jag bloggar om det jag har passion för. Jag vet att ni tycker att det är barsnligt att jag blogga om Shailene Woodley & Ansel Elgort, men jag tycker väldigt mycket om de. Båda två är mina förebilder och jag ser så mycket upp till de. Jag blir bara så jäkla trött på folk som ska hela tiden ska kommentera det jag bloggar om. Om ni inte gillar det jag skriver/bloggar om så behöver ni inte läsa min blogg. Jag bestämmer vad jag ska blogga om inte ni, utan jag! Fattar ni inte eller? 
 
Jag kommer alltid har en passion om Shailene & Ansel och dessutom om matlagning & bakning. Det är förfan det jag gillar att blogga om. Dessutom så tar det ett tag innan jag laddar upp mina inlägg, eftersom jag ägnar en lång tid att göra mina inlägg. Samma sak gäller min instagram, jag ser folk som kommenterar dåligt om mina bilder & sedan helt plötsligt så tar de mina bilder utan att säga till mig. Jag ägnar lång tid att göra mina bilder. Det är bara så jobbigt. Jag tycker bara att ni som läser min blogg och inte gillar det, ni behöver inte klicka in här och läsa det jag skriver om. Jag kommer blogga om vad jag vill, det är min blogg och jag bestämmer vad jag ska skriva om.