Every single journey I've learned something new.
Publicerat den

I think the most important thing in life is self-love, because if you don't have self-love, and respect for everything about your own body, your own soul, your own capsule, then how can you have an authentic relationship with anyone else? - Shailene Woodley
 
 
Det finns så många saker i livet som är viktigt, men det viktigaste är att du tror på dig själv och det du gör. Jag har lärt mig gilla mig själv så mycket av Shailene Woodley. Eftersom hon tycker att man ska lite på sig själv innan man kan lita på någon annan. Jag tycker verkligen det är viktigt med self-love. Det är så inspirerande att hon berättar om self-love till världen. Jag kommer alltid se henne som en inspiration, hon hjälper massa människor! En av de är mig och jag tycker hon har hjälpt mig.  
 
För mig är det viktigt att tro på sig själv och älska sig själv för att kunna klara sig i livet. Jag har gått igenom en del saker i livet, men för mig det bästa har varit att jag har börjat tro på mig själv att jag kan klara det jag gör. Jag har läst en del intervjuer av Shailene och i varje artikel så beskriver hon att man måste tro på sig själv för att kunna sedan klara sig i livet. Jag känner mig mer och mer säker i mig själv nu, tänk att jag har börjat gilla den jag är. Förra året var mitt självförtoende jätte dåligt, hela tiden så mådde jag dåligt. Men jag är mer och mer säker i det jag gör nu och i min viktnedgång och att jag har börjat bli mer hälsosam. 
 
Men om det är så att ni känner er värdelös för den du är så måste du tänka på det du har gjort hittills och är det verkligen värt att bara tänk på det. Du måste se på dig själv och bara tänk att du är värd den du är och måste inse att du är underbar på ditt eget sätt. Jag ser mig själv så en person med förhoppning och jag är lite lyckliga nu än i vintras. Men jag har fortfarande stunder då jag känner mig värdelös. Vi är alla speciella på vårt eget sätt! ♡






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?