"The world wasn't made for us, we were made for the world."
Publicerat den

 
Förlåt, d blev ju inte så mycket bloggning denna helgen heller. Men eftersom jag har börjat på Lernia och går en restaurangutbildning så hinner jag inte blogga så mycket. Börjar 8.00 och slutar 15.30 + att jag är så jäkla trött när jag kommer hem. Men tänkte ta tag i bloggen i veckan och skriva massa inlägg. Men tänker inte lova så mycket. Men tänkte berätta lite om min utbildning. Så som ni vet så började jag i måndags, och under de 3 första veckorna kommer det vara mer en introveckor. Då man får lära känna skolan, vara i köket och massa teori. Förra veckan hade vi för det mesta massa teori och nu på måndag kommer vi vara i köket. Äntligen, fick mina kocks kläder i fredags. Så nu börjar det på riktigt, jag älskar att laga mat så detta ska bli så roligt! Träffa massa nya människor, få nya kollegor och göra massa mat. Så det kommer bli lite inlägg under de närmaste veckorna eftersom jag måste komma igång med skolan. Men vad vill ni se i bloggen då? Kommerntera vad ni vill se i bloggen. Men skriver mer senare. Kommer massa The Fault In Our Stars inlägg under dagen. Denna bloggen kommer alltid handla om TFIOS, eftersom det är min blogg och jag får skriva vad jag vill. Så sluta skriva att det är irriterande, eftersom det är min blogg och mina inlägg. Puss! 



Klara Magnusson

Hej! Jag älskar din blogg, så fin! Jag skulle helst vilja se massa The Fault In Our Stars GIF:s och bilder, samt sammanfattningar av serier. Recensioner av filmer och böcker och massa inspirations bilder och m du kunde berätta vad du gör i skolan.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?