Love is all we need in life to be happy.
Publicerat den

Collaget kommer från sannasrum.se
 
Har ni haft en bra start på veckan? Min har varit jätte bra, började min vecka med att göra ett grupparbete i skolan. Sedan så var jag ju somsagt på bio i måndags och igår så var jag i skolan, pluggade hemma och tittade på 2 avsnitt av PH eftersom jag missade den i måndags. Så glad att Samir är tillbaka! Älskade honom förra säsongen. Så glad att han inte är med Anja längre. Händer så mycket i Paradise Hotel nu. Mina favorit är faktiskt Saga Scott. Men nog om det. Så köpte jag precis ett par hörlurar från Beats By Dre från cdon.com och det blev ett par rosa. Älskar rosa! Senare i vinter ska jag köpa ett par högtalre. Just det har jag sagt att jag åker till Stockholm fredagen den 24/10-26/10 för att hälsa på min lilla syster & shoppa lite också. Har nämligen aldrig varit i huvudstaden, är jätte taggad! Men nog om det, skriver mer senare & kommer massa GIFs från olika filmer & ska skriva en recension under veckan. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?