"It's your turn not to break me."
Publicerat den

 
Har ni haft en bra helg? Min har varit underbar kan man säga, tittat på massa avsnitt av Friends och PLL. Är på säsong 6 av Friends & säsong 4 av PLL. Det kommer sammasnfattningar av säsongerna under dagen och veckan. Är det redan September?! Denna sommaren har gått så snabbt. började skolan igår och det gick bra. Men igår när jag åkte hem så hade jag väldigt ont i ryggen, så gick och la mig och sedan kunde jag inte gå upp. Vilken smärta jag hade, verkligen sjukt ont man kan ha. Men sedan så försökte jag gå upp för att ta en kopp te och lite mat! Men det gick inte så bra. Så sov för det mesta under gårdagen efter att jag kom hem från skolan. Fick stanna hemma idag och sedan så vaknade jag runt 9 idag och mådde mycket bättre. Så nu dricker jag chai latté och vatten. Nu tänkte jag titta på Keeping Up With Kardashian, för det var säsongs final inatt och de visar deras bröllop. Jag älskar hennes klänning, så fint! Sedan ska jag försöka städa och fixa saker i mitt rum och fixa massa mysiga höstsaker. Älskar hösten, fast vintern är den bästa. Men skriver mer senare. Puss! 



Susanna Maria J

Vilken mysig blogg

Svar: Tack så mycket! :)
Anja Kajtaz



URL: http://oslofru.com/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?