"It would be a privilege to have my heart broken by you."
Publicerat den

 
Har verkligen haft tid att blogga denna veckan, har verkligen mycket i skolan just nu! Som ni vet så pluggar jag till kock och började för 2 veckor sedan. Men de 3 första veckorna är introveckor, för att se om det är den rätta utbildningen. Men vi har varit i köket 1 gång resten av dagarna har vi jobbat med teori för det mesta. Varit på studiebesök och nästa vecka är det för det mesta bara samma sak. Men jag börjar 8 är i skolan till 15.30 och sedan när jag kommer hem så sover jag och tittar på Big Brother & Paradise Hotel och jag hinner verkligen inte att blogga. Man blir ganska trött efter att vara i skolan i 8 timmar. Men finna inte så mycket mer att säga. Men skriver mer i helgen. Puss! 



Solin Salar

Åh älskar filmen, så bra!



URL: http://solinsalar.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?