TWO NIGHT STAND (2014)
Publicerat den

 
BETYG: 8/10 | GENRE: Drama | Komedi | Romatisk
Two Night Stand (Miles Teller, Analeigh Tipton, Leven Rambin & Jessica Szohr) 
Kommentar: En fin film och kärlek & vänskap. Älskar att Miles Teller är med i filmen & han är min favorit. 
 
Handling: Filmen handlar om Megan & Alec som både är singlar i New York. Megan flyttade till New York för hon och hennes dåvarande pojkvän skulle bo ihop men de gjorde slut. Hon bor nu med sin vän Faiza och hennes kompis vill att hon ska gå och ha ett one night stand så att hon kommer ut i verkligheten. Då skaffar hon en profil på en date sida och träffar Alec och de har sex. Sedan visar det sig att hon ska hem men då har det var en snöstorm. De måste spendera ännu en dag tillsammans, vilket hon inte gillar. Men sedan blir hon här i honom. 
 
Kommentar: Jag gillade verkligen denna filmen. Älskar att Miles Teller är med i denna filmen. Han var sjukt bra i The Spectacular Now med Shailene Woodley. Och såklart Divergent, riktigt elak! Men nu tillbaka till filmen. Jag älskade denna filmen, eftersom det är en komedi & lite romatisk också. Ni borde verkligen se den! Riktigt rolig & bra, tycker jag. Ska se om den med min syster när jag åker upp till Stockholm! 
 
Spoilers: Det finns vissa scener som jag gillar i filmen, speciellt efter de har bråkat och Alex vill vara med Megan men hon är fortfarande sur på honom. Sedan ringer hon upp han och de pussas och blir ihop. Älskar den scenen & när när hon bestämmer sig för att göra en profil på en sida. Så rolig! Gå och se filmen, den finns på Movie4k.to






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?