Love is a big part of our lives.
Publicerat den

 
Har inte varit så aktiv på bloggen denna veckan, eftersom jag har så mycket i skolan just nu. Men tänkte berätta om min vecka hittills.  Har haft kursen livsmedelshygien under 8 dagar och är äntligen klar med den, så skönt! Har varit en bra kurs och idag började jag med eedskap & teknisk utrustning och det ska bli kul. Vi var även i köket under eftermiddagen. Det var faktiskt kul, hackade och åt kladdkaka. Fick sluta 2 timmar tidare än vanligt, vilket var är en lättnad. Kom hem runt 15 och tittade massa avsnitt av Friends, är på säsong 7 nu. Kommer en sammanfattning av säsong 6 under helgen. Men i lördags började jag med en Gossip Girl maraton och är på säsong 1 fortfarande. Måste säga att jag älskar Chuck & Blair, så söta & fina de är tillsammans. Men annars så har jag bara varit i skolan och sedan så var jag på bio i måndags & såg Bröllopskaos som är en fransk film. Var faktiskt riktigt roligt och bra. Men ska fortsätta titta på serier nu, så skriver mer senare. Tänkte faktiskt vara vaken hela natten lång & titta på lite filmer. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?