"Love me and I will love you back."
Publicerat den

 
Har inte alls varit aktiv här på bloggen på en vecka. Tiden går ju så fort. Men tänkte berätta lite som har hänt i helgen och resten av förra veckan och denna veckan också. Blir mycket text, men har inte haft internet + att jag hade mycket i skolan. Har varit sjuk sedan måndags förmiddag. Så nu tänkte jag berätta lite: men iallafall förra veckan så hade jag bara mycket i skolan. Hade ett grupparbete om köksmaskiner. Gick ju ganska bra. Men sedan hade jag helg. Under helgen tittade jag på alla Sagan Om Ringen filmerna och grät en del. För typ ett år sedan så hatade jag de filmerna. Sedan nu kan jag inte få nog av filmerna. Ska se The Hobbit 1 & 2 innan den 3:e filmen kommer på bio som är December. Men innan det ska jag även se alla The Hunger Games filmerna så att jag kan hinna med att se The Mockingjay. Men iallafall så tvättade jag tvätten, diskade, lagade mat & städade hela lägenheten. Sedan så bara umgicks jag med mamma + att mamma köpte lite kläder till mig. Sen så skulle jag börja i skolan men mådde så dåligt under förmiddagen & gick hem. Sedan igår och idag så stannade jag hemma. För att jag ska bli frisk. Men igår så försökte jag gå ut och fixa mina saker men gick inte bra. Så vilade jag för det mesta. Jag mår bättre än igår men hade sjukt ont i huvudet & stannade hemma. Men iallafall dricker jag te nu och fixar lite saker till min blogg. Ska fixa lite recensioner, filmerna som jag har sett under de senaste veckorna. Har sett en massa. Har ni sett White Bird In A Blizzard, en ny film med Shailene Woodley? Den är bra faktiskt, man kan ju inte säga att det är samma sak som Divergent & TFIOS. Detta är lite mer vuxet. Ni får se! Ni kommer säkert gilla den. Ska fixa lite inlägg nu. Men skriver mer under dagen. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?