Love is very important to me.
Publicerat den

 
Nu är det äntligen helg! I torsdag så vaknade jag kl 6 på morgon och hade som vanligt skola tills kl 13.30 och sedan skulle jag till stan på men mässa. Sedan så kom jag hem och bara ha det trevlig, gjorde pasta med smör, avokado & salt. Så gott! sedan mot kvällen så tittade jag på filmer och sov inget alls den dagen. Och igår så hade jag en vanlig dag i skolan och gjorde massa uppgifter. Sedan när jag kom hem så somnade jag och vaknade kl 9 imorse. Och hittills idag har jag bara pluggat, druckit kaffe, titta på GG och sedan har jag även fixat allt med tvätten. Skulle till posten för att hämta min nya plattång. Köpte en GHD, älskar den. Men har även ätit soppa med rotfrukter och bröd och sedan åkte mamma nyss till affären för att köpa lite lördagsmys. Sedan när hon kommer hem så ska vi titta på Harra Potter och fenixorden. Så vi hörs mer imorgon. För det kommer massa inlägg då. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?