Love is more the just two people.
Publicerat den

 
Då var det äntligen helg! I fredags i skolan så var vi i köket hela dagen. Var riktigt kul, vann priset för bästa äppel dessert, så kul! Mitt pris är att jag fick sluta tidigare & slapp städa. Världens bästa pris, speciellt på en fredag. Men har fortfarande 2 uppgifter som jag måste göra denna helgen. Ämne: livsmedelshygien, inte lika kul kanske, men måste göras. Nästa fredag åker jag till Stockholm/Solna och hälsar på min syster, saknat henne jätte mycket. Men iallafall igår så städade jag hela lägenheten, plugga lite, åt god middag och blev klar med säsong 1 av Gossip Girl. Idag ska jag bara plugga och sedan ska jag titta på ännu mer Gossip Girl och jag älskar Chair i denna säsongen. Och även att i säsong 5 att Dan & Blair blir tillsammans, de är riktigt söta ihop. Men skriver mer senare. Puss!  






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?