"I wanted more time so we could fall in love."
Publicerat den

 
Inte så mycket bloggning denna veckan heller, men har ju så mycket i skolan. Riktigt mysigt att hösten äntligen är här. Regnade hela dagen i måndags här i Helsingborg & även igår.  Det är faktiskt ganska mysigt. Älskar hösten, men tänkte berätta om min vecka hittills. Måndag, tisdag & onsdag har jag bara varit i skolan och gjort massa uppgifter och hunnit göra mycket. Samt även varit i köket och bakat lite, rikitigt kul. Snart är det helg och nästa fredag åker jag till Stockholm och träffar min syster. Som jag har saknat henne. Ska bli skönt att åka bort från Skåne i 3 dagar och ska även besöka henne innan jul också. Kommer fota en massa, hoppas ni gillar det! Men iallafall så beställde jag hem alla säsonger av Gossip Girl och ska börja titta på de under helgen. Älskar att titta på serier på hösten med en kopp varm te/choklad. Men somsagt, det blir mer bloggning under helgen. Hoppas ni förstår det. Men skriver mer under dagen. Ska försöka blogga om Gossip Girl under dagen. Saknar faktiskt att blogga lite måste jag säga. Vi hörs senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?