Tv-serier: mina 4 favoriter
Publicerat den

Friends (1994-2004) | Betyg: 9.0
Säsonger: 10 | Avsnitt: 236 st.
En helt underbar serie enligt mig. Jag började kolla på den för ca. 9 år sedan, men det råder inga tvivel om att det är en av mina favoriter. Jag älskar allt med den. Skådespelarna är grymma, handlingen likaså, den är spännande, rolig, underhållande. Det är verkligen en underbart bra serie. Friends går fortfarande på kanal 5. 
Genre: Situationskomedi, Drama, komedi. 
 
 
Gossip Girl (2007-2012) | Betyg: 7,4
Säsonger: 6 | Avsnitt: 115 st. 
En helt underbar serie enligt mig. Jag började kolla på den för ca. 5 år sedan, men det råder inga tvivel om att det är en av mina favoriter. Jag älskar allt med den. Skådespelarna är grymma, handlingen likaså, den är spännande, rolig, underhållande. Det är verkligen en underbart bra serie. Gossip Girl går fortfarande på kanal 5 och jag ska ha en maraton snart igen. Man blir aldrig trött på denna serien.  
Genre: Tonårsdrama, komedi, Drama. 
 
 
How I Met Your Mother (2005-2014) | Betyg: 8,6
Säsonger: 9 | Avsnitt: 208 st. 
En helt underbar serie enligt mig. Jag började kolla på den för 1 år sedan, men det råder inga tvivel om att det är en av mina favoriter. Jag älskar allt med den. Skådespelarna är grymma, handlingen likaså, den är spännande, rolig, underhållande. Det är verkligen en underbart bra serie. HIMYM går fortfarande på tv3 och jag ska ha en maraton snart igen. Man blir aldrig trött på denna serien.  
Genre: Situationskomedi, Drama, komedi. 
 
 
Sex And The City (1998-2004) | Betyg: 6,8
Säsonger 6 | Avsnitt: 94 st. 
En helt underbar serie enligt mig. Jag började kolla på den för 3 år sedan, men det råder inga tvivel om att det är en av mina favoriter. Jag älskar allt med den. Skådespelarna är grymma, handlingen likaså, den är spännande, rolig, underhållande. Det är verkligen en underbart bra serie. SANC går fortfarande på tv3 och jag ska ha en maraton snart igen. Man blir aldrig trött på denna serien.  
Genre: Drama, komedi, romantik. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?