"This night is dedicated to everyone who believes in a future of peace and freedom." - Conchita Wurst
Publicerat den

 
Förlåt för mitt dåliga bloggande i helgen. I fredags så fixade jag mitt rum, gjorde en god middag tillsammans med min mormor. Var rätt så mysigt. Sedan mot kvällen så var det dags för Let's Dance och jag tyckte Benjamin var så duktig. Men jag höll på Steffo och han har ju gjort en underbar resa, både dansen och sin hälsa. Drack även vin med cider till finalen och åt chips. I lördags så vaknade jag runt 11 och mamma och mormor var inte hemma så jag tog och läste lite av Divergent och fyfan vad den boken är bra. Sedan kom mamma och mormor, vi alla åt en god frukost och jag duschade sedan och efter det gick jag när till tvättstugan och tvättade. Och så gjorde jag i 4 timmar och sedan gjorde mamma middag. Det blev kött med sötpotatis, vanlig potatis och morötter. Och till det drack vi funlight. Mums! Efter det så gick jag och fortsatte att tvätta sedan så gjorde mamma en god efterrätt och sedan började Eurovsion. Sedan la jag mig efter Eurovision. Hade en helt underbar söndag. Vaknade runt 10, drack mitt morgonkaffe, fixade mitt rum, läste Divergent och åt frukost. Som blev korv med bröd, grönsaker och omelett. Sedan så satt jag vid dator och tittade på massa fikmer, serier och drack varm choklad. Och till middag blev det mammas goda pizza. Mot kvällen så läste jag divergent. Och sedan åt jag choklad och pratade med en vän, sedan somnade jag. Idag vaknade jag runt 7 och mådde sjukt dåligt. Hade en sån huvudvärk och magont. Drack mitt morgon kaffe, åt frukost, söka jobb och sedan tittade jag på olika serier. Men sedan dess har jag bara läst, tittat på en film och bara haft det tråkigt. Just det, skulle hämta mina 3 paket, min syster studentklänning som jag köper till henne, mina 2 böcker från cdon.com och mina bars från fitnessguru. Men nu ska jag fortsätta titta vidare på RHOBH och sedan ska jag fortsätta läsa och göra en kopp varm choklad. Vi hörs mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?