Snart drar vi till Kroatien! ♥
Publicerat den

 
 
Nu är ca 2,5 veckor kvar tills jag drar till Kroatien! Åh som jag har längtat om att få resa dit. Tänk att få ligga och sola där man åkte varje sommar, dricka goda drinkar och äta god medelhavsmat och sedan dra vidare till Makarska, Dubrovnik, Hvar och min pappas stad Mostar! Jag kan verkligen inte sluta att längta!!
 
Nu ska jag bara satsa på att få klart allt med jobbsökningen. Måste läsa klart Divergent trilogin, måste göra massa inlägg till bloggen, som jag inte kommer ha tillgång till när jag är på semester. Dessutom ska jag hitta en frisyr jag vill använda, eftersom jag ska klippa mig och färga mitt hår. Jag bara vill åka nu! Jag tar ju med min systemkamera, så det kommer massa fina bilder när jag kommer hem. Ni kommer få mer information innan resan! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?