"I'm in love with you Hazel Grace."
Publicerat den

 
Igår gick jag och la mig runt 23 och läste i någon timme och drack varm choklad så jag skulle somna lättare. Jag älskar The Fault In Our Stars, den bästa boken ever. Så känslig, en underbar kärlekshistoria och dessutom så bra. Jag längtar tills filmen kommer ut. Kommer säkert gråta asså. Men vaknade runt 8 idag och låg i sängen och fortsatte läsa och dessutom drack jag kaffe. Sedan kom mamma hem och vi skulle äta frukost. Till frukost åt vi knäckebröd med kvarg, salami och gurka och sedan åt jag även tomater. Gott var det iallafall. Sedan så åkte mamma och mormor till stan för att köpa lite frukt och grönt. Min syster kom hem från sitt jobb och somnade lite innan mamma och mormor kom hem. Vi skulle planera maten, drickan och musiken till min systers studenfest och mammas födelsedag. Sedan så tvättade jag och efter det åt jag middag. Så nu sitter jag och läser min favorit bok och dricker kaffe. Asså fan vad jag har gillat att läsa nu för tiden, trodde aldig jag skulle gilla att läsa. Denna sommaren kommer ni få massa recension på massa bra böcker. Men imorgon ska jag till Lund och kommer ta med kameran, ni kommer få massa bilder då + att jag ska redigera massa bilder. Men vi hörs mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?