"I want to be with you Beatrice Prior."
Publicerat den

 
Bloggade inget igår, ber så mycket om ursäkt för det med hade verkligen inte tid. På lördagen efter att jag hade skrivit så gjorde jag inte så mycket mer än att jag läste, gjorde en kopp te och efter det duchade jag. Sedan fortsatte jag bara att läsa vidare, asså andra boken i Divergent trilogin är lite tråkig i början faktiskt så det är därför det tar längre tid att komma in i boken. Men den är ändå så jäkla bra, älskar denna boken. Men tänkte berätta om gårdagen nu till er. Jag vaknade runt halv 8 och gjorde v mig, drack mitt morgonkaffe och sedan så skulle mormor, mamma och jag åka till Ikea, jag bjöd de på frukost. Ni vet, det var ju morsdag igår och kan säga att jag hade en trevlig söndag/morsdag. Efter frukosten så kollade vi lite runt och sedan så gick vi till Väla. Köpte massa fina kläder, shorts, bikini, pyjamas, tröjor och ett par vanliga byxor samt 2 bh:ar. Jag är redo för vår lilla semester som är om 18 dagar. Som jag längar asså, Kroatien är det bästa landet att besöka när man vill åka med sin familj. Men sedan läste jag resten av kvällen och somnade runt 22 och vaknade idag runt 7 och bara fortsatte läsa, mitt mål är ju att bli klar med hela Divergent trilogin till söndag. Sedan ska jag börja på The Hunger Games. Men sedan åt jag frukost, läste, duschade, åt lunch, läste och sedan kom mamma och vi skulle till Ikea för att handla henne byrå och vi kom hem för någon timme sedan, jag åt kvällsmiddag, läste och nu bloggar jag. Blev klar med Insurgent för 30 min sedan och ska börja läsa Allegiant snart. Men först jag jag blogga lite. Men det kommer en recension under morgondagen. Kommer massa inlägg under kvällen. Just det, fick TFIOS soundtrack imorse, bilder kommer! Och även en recension under morgon dagen. Hoppas på att få orginal boken i veckan, eftersom jag vill både ha orginal boken och boken med film sidan. Jag älskar verkligen The Fault In Our Stars och ska se filmen om 15 dagar. Men skriver mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?