I wanna have you around, but I can't do it anymore.
Publicerat den

 
Igår hade jag en väldigt skön söndag, satt och läste för det mesta och läste. Och som ni vet läste jag ut TFIOS (The Fault In Our Stars) och säger bara en sak om den boken, älskar den! Läste ut den på två dagar, hatar att en av huvudpersonerna dör, grät faktikst. Har aldrig gråtit för en bok. Men sedan så åt jag även frukost, lunch, middag och kvällsmat. Men sedan igår så planerade hela familjen vad vi ska göra för mat till min systers studenfest. Och mammas 50-års fest. Men sedan började jag läsa Insurgent. Gillar redan boken så sjukt mycket. Asså fattar inte att jag har börjat gilla böcker, innan så hatade jag att läsa. Men nu när sommaren börjar komma så har jag köpt massa böcker som jag kommer att läsa och det kommer även massa film recesioner. Men imorse när jag vaknade så hade jag fått månadens veckorevyn och i den fanns det 2 biljetter på förhandsvisningen av filmen TFIOS och blev överlycklig. Ska ta med min syster, vi både älskar böckerna. Men idag ska jag duscha, läsa och sedan ska jag spela in ett klipp på en recesion, jag kommer att ha en bok/recesion kanal på youtube istället. Känner att det passa mig mer. För nu ska jag dricka kaffe. Skriver mer senare, kommer massa inlägg idag. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?