I wanna be around you but this isn't working anymore.
Publicerat den

  
Igår/inatt så somnade jag runt 2, läste lite av Insurgent (ska läsa mer underdagen, måste bli klar tills söndagen kommer) för vill bli klar med hela trilogin till slutet av Maj så jag kan börja på The Hunger Games serien. Älskar att läsa nu, så mysigt + att man blir ju helt fast i böckerna. Betällde The Fault In Our Stars orginal bok och musiken från musiken, som kommer idag eller imorgon hoppas jag. Jag har boken, fast med film omslaget. Men vill ha orginalet också, asså som jag älskar den boken. Jag vill att det ska vara den 11 juni nu, så jag kan se filmen. Men idag vaknade jag runt halv 7, tittade lite på min telefon. Det vanliga, instagram, twitter, facebook och tumblr. Så nu sitter jag här och tänkte titta på Den Blå Lagunen, dricka kaffe. Under dagen ska jag hämta ett paket från fitnessguru, som innehåller massa jordnötssmör och ett proteinpulver med smak av vit choklad med vanilj. Jag älskar fitnessguru! Men vi hörs mer under dagen, idag kommer det massa inlägg. Så håll utskick. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?