Don't listen to people, listen to you heart.
Publicerat den

 
Förlåt för mitt dåliga bloggande under helgen, men hann inte blogga mycket alls i fredags och igår, varfit för upptagen med andra saker. Men åkte till min jobbcoaching för att ha ett gruppmöte i fredags. Ville promenera hem och sedan när jag kom hem så skulle jag åka till Ängelholm för att min syster skulle köpa sin balklänning. Hon hittade den som tur och vi fikade på Espresso House och jag tog en kopp stor chai latté, de nadra tog också som jag och mormor tog en vit varm choklad. Sedan kom vi hem runt 16, sedan skulle vi på after work och jag tog ett rosé glas. Och min mamma tog sprite, mormor tog samma och min syster tog mojito. Sedan kom vi hem och då tittade vi på Let's Dance och blev så glad att Benjamin och Steffo gick vidare, Men la mig direkt efter att Let's Dance var färdigt. Vaknade runt 9 igår och började läsa Divergent. Och älskar boken. Sedan städade jag mitt rum, fixade mitt smink och sedan skulle jag tvätta. Drack mitt goda kaffe, åt fukost och sedan så fortsatte jag tvätta. Åt middag och tog tvätten en sista gång och sedan började jag titta på Harry Potter och fenixorden. Gick och gjorde en kopp te och läste Divergent och sedan somnade jag. Beställde lite produkter från fitnessguru igår, kommer inlägg om det. Idag vaknade jag runt 9 och har hittills druckit vatten, kaffe och nu tittar jag på nyhetsmorgon och ska snart äta frukost. Men nu ska jag dricka klart mitt kaffe så hörs vi mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?