But still everything is like it was then.
Publicerat den

 
Hade en trevlig söndag med familjen igår. Promenerade 5,7 km med mamma och förlorade nästan 400 kalorier. Och det kändes väldigt bra. Sedan när jag kom hem så åt jag frukost, drack mitt kaffe. Sedan så fortsatte jag Divergent, asså den boken är så jäkla bra och längtar tills jag skriver om den när jag är klar. Jag har läst 1/4 av boken på 2 dagar och ska fortsätta läsa mer idag. Under dagen så måste jag hinna göra lite saker. I helgen glömde jag att säga, jag beställde en tassimo och en bok. The blev The Fault In Our Stars och har velat läsa den boken länge. Sedan så beställde jag jordnötssmör från fitnessguru och beställde ett nytt proteinpulver också och smaken blev vit choklad med vaniljsmak. Men jaja, ska fixa lite saker nu så hörs vi mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?