BOKTIPS: TRILOGIER ♥
Publicerat den

Tänkte tipsa om 2 trilogier som jag tycker väldigt, väldigt mycket om. Jag har läst några av böckerna. Har precis börjat på Divergent. De här böckerna är mina främsta tips och några av mina egna absoluta favoriter! Dessa passar perfekt om man är på en längre semester med vänner eller familjer. 
 
Divergent ♥
 
Dessa böcker tror jag att de flesta kan ha läst. De har blivit riktigt populära 2013/2014. De är riktigt bra! Jag gillar att alla har hållit sig på en hög nivå, ingen är speciellt mycket sämre än de andra. Dock har jag inte läst några av de ännu. Men jag tror inte att den kan sjunka speciellt mycket. Läs dessa om du inte har gjort det, du kommer inte ångra dig. Det kan jag garantera! 
 
The Hunger Games ♥
 
The Hunger Games tror jag faktiskt att alla som gillar böcker har läst. Förutom lilla jag, men ska börja läsa dessa så fort jag har läste klart Divergent triologin. De är riktigt bra! Jag gillar att alla har hållit sig på en hög nivå, ingen är speciellt mycket sämre än de andra. Dock har jag inte läst några av de ännu. Men jag tror inte att den kan sjunka speciellt mycket. Läs dessa om du inte har gjort det, du kommer inte ångra dig. Det kan jag garantera! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?