Tomorrow it's a day to let it go.
Publicerat den

 
Eftersom jag bara går till min jobbcoach 2 ggr i veckan nu så slipper jag vakna så tidigt nu för tiden. Så tänkte att jag behövde ta en sovmorgon idag och vaknade runt 11 och det är så skönt att sova ut. Startaden dagen med en god Bosnisk middag och kaffe. Eftersom min mormor överaskade både mig och min syster med ett besök från Bosnien, så tog hon med sig massa god mat. Mycket salami, ost, skinka, bröd, kakor, dricka och massa annat. Så jag är glad just nu. Och idag frågade en av mina närmaste vänner mig om jag ville följa med till Summerburst i Göteborg, så åker den 30-31 maj och fan vad jag är taggad. Och funderar lite på att resa med henne till Bosnien 2 veckor. Men får se. Men ska iallafall ta och plugga nu, matte och till högskoleprovet. Ikväll är det Grey's Anatamy i USA, längtar tills att se vad som har hänt under veckan. Så hörs vi mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?