She will always be in the way, we are done.
Publicerat den

 
 
Vaknade runt 11 idag och har sovit så gott inatt. Börjadde dagen med att städa mitt rum lite. Och dricker kaffe just nu och äter frukost, ska snart börja plugga eftersom jag måste ju känna mig redo inför provet. Men känner att året 2014 kommer bli helt underbart. Hunnit lära mig sminkas, helt själv (olika makeup tutorial) och känner mig ganska säker. Sedan även renoverat mitt rum, börjat plugga matte, ska göra högskoleprovet, hunnit köpa en ny dator, mobil och även söka till ett tekniskt basår till Jönköpings högskola. Känner mig säker på detta året. Längtar till imorgon, för då är det äntligen dags för Oscars galaen, fyfan vad jag har längtat. Men skriver mer senare, för nu ska jag fixa lite saker här hemma. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?