Save me from the nothing I've become.
Publicerat den

 
Gick och la mig rätt tidigt igår, det blev runt 22. Var ganska trött och så jag ville sova. Men vaknade runt 7 idag och var ganska pigg. Sedan så åt jag frukost, drack kaffe & titta på en serie. Sedan så kom det något i brevlådan, mina 3 nya iPhone skal, ett skal till min MacBook Air och en ny laddare till min iPhone 5S fast i guld. Så fint! Har även hunnit äta lunch, det blev kotletter med potatis sallad och lök. Och sedan åt jag daim choklad och lite chips. Nu ska jag fixa lite saker här hemma, sedan ska jag på bio med mamma. Ska nämligen se DEVERGENT!!!! Så lycklig, för nämligen den filmen har premiär om mer om en månad. Som jag har längtat till den filmen. Men kommer skriva om filmen under morgondagen. Men skriver mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?