My life is not the same like before.
Publicerat den

 
Som ni vet så tittade jag på Oscarsgalan både igårkväll och inatt och la mig runt 9 på morgonen. För jag kunde inte sova men sedan somna jag och vaknadde runt 17 idag och säger bara såhär, ska aldrig vara vaken hela natten igen. Det är så jobbigt. Men det var det värt, oscarsgalan var ju så jäkla bra. Blev så glad när Lupita, Leto, Cate och Matthew vann, såna värdiga vinnare. Men kommer göra lite inlägg i veckan om de bästa klädda kändisarna. Vilket var för min del Jennifer Lawrence, både på Oscarsgalan och Vanity Fair Oscar Party. Så söta Jennifer och Nicholas var igår. Så glad att de är tillsammans igen. Men kommer i veckan, så ni får hålla ut. Men ska titta på en film nu, så vi hörs senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?