Love is the best thing.
Publicerat den

 
Vaknade för 30 min sedan och dricker kaffe och äter frukost nu. Igår så tittade jag på melodifestivalen med min familj. Tittade både på den svenska och danska. Och älskar den danska mer eftersom låtarna är mycket bättre. Basim hade en jätte bra låt och han förtjänade verkligen vinsten. Och Sanna Nilsen hade en sjukt bra låt så jag tyckte rätt låt vann. Jag hade en favorit låt i den danska melodifestivalen och det är Nadia Malm så jäkla bra. Men somade runt 6 på morgonen så tittade på lite filmer och hann även titta på The Big Bang Theory som är den bästa serien enligt mig. Med sedan drack jag även varm choklad med grädde, chokladsås och marchmellows. Så gott. Bilder kommer under veckan. Men ska fixa lite plugg nu och sedan ska jag plugga till högskoleprovet. Så vi hörs mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?