I will always be happy when you aren't in my life.
Publicerat den

 
Gick till en föreläsning idag som handlade om studier och fick all information jag ville. Så det käns bra nu iallafall, för jag känner att jag har all info jag behöver till skolan och studier. Sedan så åt jag middag. Och efter det så packade jag muffin med choklad och nutella-jordnötssmör frosting. Så jäkla gott. Jag älskar nutella och jordnötssmör. Nu tittar jag på KUWTK och dricker påskmust, haha kanske tidigt men så jäkla gott. Imorgon är det torsdag och då ska jag betala vissa räkningar och sedan ska jag fixa liter saker med studier och sedan ska jag plugga till högskoleprovet. Men snart börjar Grey's Anatomy på kanal 5 och då ska jag äta min semla som jag köpte idag så vi hörs mer när jag har tid. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?