As long as we're together, life will be good.
Publicerat den

 
Förlåt för den dåliga uppdateringen igår. Men var verkligen upptagen med massa saker. Så jag hade inte tid alls. Men tänkte berätta om gårdagen för er. Startade dagen med att titta på Grey's Anatomy och drack kaffe. Sedan gjorde mormor en god frukost. Det blev en god omelett med ost, salami & tomat. Sedan drack jag även mitt kaffe och började att göra v mig och sedan stack jag till min jobbcoach. Gick ganska bra faktiskt, fick reda på att jag ska på praktik så det ska bli ganska kul. Med sedan så köpte jag en glass & sprite. Och gick ner till strande med en vän för att bara promenera lite. Sedan åkte jag hem och pluggade jag lite och efter det så gick jag och gymmade, sedan så började Let's Dance och jag tyckte att Kenza & Calle var så duktiga. De förtjänade verkligen sina 36 poäng. Efter Let's Dance så la jag mig i sängen, och tittade på HIMYM och somnade ganska fort. Men idag vaknade jag runt 9 och drack mitt vatten och mitt kaffe. Tittade jag på Nyhetsmorgon med mormor. Sedan gick jag och duschade jag och nu mår jag bättre och luktar gott och använde Victoria Secret body mist. Men nu tittar jag på Glee och väntar jag på min syster och sedan ska jag äta frukost. Men vi hörs senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?