30 DAGAR MED MIN BLOGG. DAG 22
Publicerat den

"Mitt senaste mål" (Se hela listan här)
 
 
Jag har många mål när det gäller studier. Men en är faktiskt att jag vill komma in på Jönköpings högskola, jag har sökt till ett tekniskt basår. Men jag har faktiskt sökt andra utbildningar och de ändra är filmvetenskap. Jag älskar att titta på film, redigera filmer och spela in film. Men jag hoppas mest på jönköping faktiskt. Men vi får se hur det blir. Om jag kommer in så kommer jag plugga matte, fysik och kemi och sedan när jag blir klar så ska jag plugga till ingenjör. Jag gick en sjukt dålig utbildning på gymnasiet och jag har faktiskt ångrat mig att jag gick medie. Men kommer verkligen ta tag i mina studier nu. Hoppas på det bästa just nu! Jag vill verkligen plugga till ingenjör och ett tekniskt basår. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?