“You say you're not special because the world doesn't know about you, but that's an insult to me. I know about you.”
Publicerat den

Förlåt för min dåliga uppdatering i helgen. Har verkligen inte haft tid till bloggen, umgåtts med syrran och hennes pojkvän. Faktiskt haft så mysigt faktiskt. Min syrra har en bra kille i sitt liv. Tittat på massa filmer, promenerat, ätit god mat och läst. Jag älskar att läsa, har börjat att läsa Harry Potter And The Sorcerer's Stone. Älskar den boken! Påminner mig om gamla minnen. Idag är det söndag, känns som att tiden går bara snabbare och snabbare. Om 3 dagar ska jag se The Fault In Our Stars och om 6 dagar åker jag till Kroatien med familjen. Som jag har längtat, så brun jag ska bli + ska träffa pappa. Idag ska jag ut och spela tennis med syrran och sedan ska jag titta på Roland Garros finalen mellan Novak Djokovic och Rafael Nadal. Hoppas det blir en bra final, jag älskar tennis. Igår så tittade jag på två klipp av TFIOS och grät faktiskt. Filmen verkar vara underbar Jag vill se filmen nu nu nu. Jag har aldrig längtat så mycket till att se den filmen. Men skriver mer under dagen. Tänkte fråga er, vad vill ni se mer i bloggen? Kommentera gärna så ska jag försöka fixa alla era önskningar. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?