“There is no shortage of fault to be found amid our stars.”
Publicerat den

Har inte varit så aktiv under bloggen den senaste tiden, men som ni vet så var jag på semester i Kroatien i förra veckan och kom hem i lördags. Hade det riktigt mysigt, det som fattades var ju min syster som skulle egentligen varit med oss, men hon kunde ju inte åka. Men hade ändå en fin vecka, tittade på massa fotboll, åt massa god mat, drack goda drinkar och sedan besökte jag även min pappa, farmor och farbror. Har inte träffat de på 10 månader, men ska åka till min pappa i Augusti i slutet på juli eller början på augusti. Då ska jag åka dit med min syster och hennes pojkvän. Kommer bli trevligt. Kommer att hitta på massa saker, besöka olika städer. Jag älskar Bosnien och deras kulturer. Som ni vet så kommer jag från Bosnien så. Men idag så vaknade jag runt 10 och har hittills druckit kaffe, instagramat på mitt tfios/bok konto. Sedan så har jag även tittat på Sailor Monn, fan vad jag älskade den serien när jag var liten och är så glad att det kommer tillbaka om några veckor. Annars idag ska jag hämta mina paket och sedan ska jag till stan och köpa lite mat. Fler inlägg kommer under dagen. Kommer även en bok recension idag, det är ju Looking For Alaska som jag ska recencera. Men skriver mer senare. Puss!

Men nu tänkte jag berätta lite om vår lilla semester i Kroatien: Som ni vet så åkte vi den 14:e juni riktigt tidigt på morgonen, runt 03.00 och var framme på Malmös flygplats runt 04.30, som tur var det inte så mycket folk som skulle checka in, så vi slapp vänta så jätte länge. Sedan efter det så tog vi en fika på Espresso house, jag tog en frapino med cit choklad och jordgubbsmak och till det tog jag en bagel med kyckling. Det var så jäkla gott. Jag älskar bagels, skulle kunna äta det hela tiden. Sedan var det dags att stiga på flyget och vi flög i 2 timmar och jag sov resten att flygtiden. Jag läste ut Looking For Alaska under hela resan, boken var ju jätte bra men inte lika bra som TFIOS. Jag älskar John Greens böcker. Sedan när vi kom till hotellet runt 13 så gick vi till våra rum och sov i ett par timmar, sedan åt vi kvällsmiddag, gick ut och tog en drink och sedan så somnade vi igen. Och såklart tittade på fotboll. Nästa dag så åt vi frukost, fyfan vad deras mat är god asså. Men sedan solade vi lite, det var inte så jättefint väder under den senaste dagarna där. Så vi var för det mesta på stan och bara chillade, jag läste och tittade på fotboll. Men så såg vara dagar ut där. En dag var vi i Dubrovnik och en dag i Mostar hos min pappa och resten av familjen. Men om jag ska sammanfatta så hade jag det rätt okej, förutom att jag skanade min syster. Men ska ju åka med henne om någon månad så det känns okej. Jag är utvilad och nu kan jag äntligen sätta igång med blogge, jobbsökningen och skolan.