“Our fearlessness shall be our secret weapon.”
Publicerat den

 
Förlåt för den dåliga uppdateringen igår, men hade verkligen inte tid. Som ni vet så tog min syster studenten igår & vi skulle ha en fest för både mamma och Ada. Hon fick sjukt fina presenter, av mig om mamma fick 2000 kr, av mormor fick hon 1000 kr, av de andra fick hon smycket, produkter från The Body Shop och även ett busskort från hennes pojkvän, vilket hon verkligen behövde. Jag är lite avunsjuk faktiskt. Men jaja, jag fick ju en resa till min student så jag ska ju inte säga så mycket. Men vi hade sjukt kul, massa god mat, dricka och gott sällskap. Drack lite för mycket om man ska säga. De gick hem runt 23 och sedan så skulle mamma börja packa till sin resa. Hon åkte till Cypern imorse med en kompis och stannar en vecka och sedan dagen åker vi till Kroatien. Som jag längtar! Mindre än en vecka kvar. Och så mycket jag har planerat att göra där. Den 15:e juni är det en fotbolls match mellan Grekland och Bosnien. Då ska jag köpa öl och chips. Ha en trevlig kväll med syrran, Vi älskar fotboll, speciellt VM! Idag är det ingen vanlig dag i USA för TFIOS visas på bio och längar så jäkla mycket tills på onsdag. Jag vill se den nu nu nu!!! Ska på bio med min syster, hennes pojkvän och hans lillebror. Jag tror jag kommer att gråta. Såg att de flesta på intsagram redan sett den. Är så jäkla avunsjuk och vill bara se filmen nu, funderar på att läsa boken en gång till. Vad tycker ni?! Jag lover er, det kommer en recension innan jag åker på semester. Jag har ett annat instagram konto, där det handlar mest om böcker och tfios. Ni kan hitta det här. Men idag ska jag bara vila, är lite bakfull. Sedan ska jag läsa, umgås med familjen sedan ska jag kanske gå på bio med min syster. Vet inte vilken vi ska se. Några tips kanske? Men skriver mer under dagen, kommer massa inlägg. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?