“My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”
Publicerat den

 
Igår så gjorde jag en del saker, fixade mitt rum, läste Allegiant, åt frukost, lunch, middag. Och sedan så tittade jag på Friends. BIG LOOVE!! Sedan så la jag mig rätt så tidigt, somnade redan vid 21 och vaknade runt 06 idag och trodde att jag skulle på ett möte idag. Men tydlingen var det nästa vecka. Men idag ska jag läsa klart Allegiant och en recension kommer under morgondagen om jag hinner, men har så sjukt mycket att göra imorgon. Ska på ett möte, tvätta, göra en tårta och göra en karamell sås. Sedan ska jag även fixa musiken till vår fest som är på torsdag. Ska bli så kul, kommer dricka massa vin, äta god middag, äta snacks och massa andra saker + ska även äta cheesecake som jag gjorde i söndags och äta den jag ska göra idag. Kan inte fatta att min syster tar studenten om 2 dagar + att jag åker till Kroatien om 11 dagar och 8 dagar kvar till TFIOS! Så mycket saker händer i Juni, älskar denna månaden. Men har hittills bara druckit vatten, dricker kaffe och sedan ska jag även äta frukost. Men ska fixa saker i lägenheten under dagen. Men skriver mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?