“I’m on a roller coaster that only goes up, my friend.”
Publicerat den

 
Igår så gjorde jag faktiskt en del saker. Promenerade till stan med syrran hon skulle hitta någon present till sin pojkvän och som tur så gjorde hon det. Sedan när vi skulle promenera hem så började det ösregna, fyfan vad blöt jag blev. När vi kom hem så åt vi middag, drack kaffe och bara chillade tills vi skulle hjälpa mamma med en sak. Sedan gjorde jag min goda daim cheesecake, så god den ser ut. Sedan så färgade mamma mitt hår och jag tittade på tennis. Novak Djokovic vann och han är så jäkla bra. Efter matchen så duschade jag och satt igång och läste Allegiant, måste säga att jag längtar tills jag är klar med boken, för denna var så tråkig. Måste säga att jag är väldigt besviken på Veronica Roth. Jag gillar inte ens boken, så tråkig den är. Vill baka bli klar med den nu. Efter det så somnade jag och vaknade runt 6 idag och måste säga att jag är väldigt pigg och har hittills druckit vatten, kaffe och ska snart äta frukost. Har även läst en stund. Sedan ska jag städa mitt rum, mina hyllor och även min bokhylla. Men det kommer inlägg under dagen, massa fina inlägg! Så hörs vi mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?