“I will not tell you our love story, because-like all real love stories-it will die with us,as it should.”
Publicerat den

 
Förlåt för min dåliga uppdatering. Blev inte så mycket bloggning igår. Men tänkte berätta om gårdagen för er. Startade dagen med att vakna runt halv 8 och läste lite. Rätt skönt att vakna tidigare på morgonen. Sedan så satt jag och snackade lite med min systers pojkvän. Han skulle åka hem ett tag för att han skulle fixa lite saker med sin studentfest. Han tar ju studenten på fredag. Min syrra gjorde det i torsdags. Sedan efter det så fortsatte jag att läsa, tittade på tennis matchen mellan Novak Djokovic och Rafael Nadal. Synd att Djokovic förlorade men Nadal spelade så jäkla bra. Efter det så gick vi min syster, hennes kille och jag och spelade tennis. Så roligt! Älskar tennis, sedan så köpte vi en pizza, cola och åt middag. Så mysigt, tittade på en film och sedan så la jag mig i sängen och tittade på Friends och somnade runt 01, läste lite också. Beställde även 4 nya böcker. Det blev FanGirl, Looking For Alaska, Eleanor & Park och Förr Eller Senare Exploderar Jag (TFIOS fast på svenska) ska ta med mig den till Kroatien och en annan bok också. Men iallafall, igår så vaknade jag runt 8 och tittade på Friends, läste lite bloggar, tittade på youtube och instagram. Sedan gick jag upp, drack vatten, kaffe och åt frukost. Efter det så satt jag igång att läsa lite. Sedan kom min syster och hennes pojkvän. Min syste skulle på någon intervju så. Sedan tittade vi på Scarface, som jag älskar den filmen. Så jäkla bra! Men sedan somnade jag, vaknade runt 18 och då gick vi ut och spelade tennis, gick till affären och kom hem runt 22 och åt middag. Sedan så tittade jag på Friends och somnade runt 23 och vaknade för en timme sedan. Skulle på ett möte idag på Hermods men det blir inte av, eftersom jag ska på ett annat möte. Så kommer hinna blogga en del under dagen. Imorgon ska jag äntligen se, The Fault In Our Stars och som jag längtat till den filmen, sätt massa klipp men det är ju skillnad när man ser filmen. Det kommer en recension i veckan. Men skriver mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?