I fell in love the way you fall asleep.
Publicerat den

Igår så bakade jag en cheesecake med bär, vit choklad och massa andra goda saker. Sedan så höll jag på att städa mitt rum och fixa min bokhylla. Började läsa Harry Potter & De Vises Sten. Som jag älskar alla de filmerna och böckerna. Sedan mot kvällen så duschade jag, fixa lite med datorn och la mig i sängen och fortsatte läsa. Somnade runt 22 och sov riktigt bra, det regnar nu vilket jag både hatar och gillar. Påminner mig om när jag var i Bosnien för några år sedan. Men idag så vaknade jag runt 7 och bara tittade på tumblr, twitter, instagram och facebook. Sedan drack jag vatten och nu äter jag frukost och dricker kaffe. Sedan sak jag göra v mig och dra på jobb coaching, men hoppas på att det inte regnar när jag åker. När jag kommer hem så ska jag tvätta, göra en karamellsås, en fin sås till min andra cheesecake och sedan ska jag fixa det sista i mitt rum och lyssna på massa bra musik. Även på soundtracket från TFIOS, älskar alla låter! Men skriver mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?