“As he read, I fell in love the way you fall asleep: slowly, and then all at once.”
Publicerat den

 
Förlåt för min dåliga uppdatering igår men hade verkligen ingen tid eller lust att blogga. Gick och la mig runt 23 i fredags, vaknade runt 7 igår och skulle till affären och handla till vår fest som vi har på torsdag. Gick även in på systemet och köpte vin och champange flaska till min syster. Sedan så köpte jag ju även ingridienser till mina 2 cheesecakes som jag ska göra. Bilder och recept kommer. Ska göra frusen cheesecake med daim idag. Bilder kommer under dagen. Men igår så läste jag också, åt middag och tittade på tennis. Sedan så började jag skriva ner saker som jag ska ha med till Kroatien + att jag spelade spel med min familj, så kul vi hade. Gick och la mig runt midnatt och vaknade för en timme sedan. Har vägt mig, har gått ner 4 kg på 2 veckor, såå glad! Druckit vatten & kaffe och tittar på nyhetsmorgon nu. Idag som sagt så ska jag baka, städa mitt rum och balkongen, fixa musiken till festen och läsa för det mesta. Vill bli klar med Allegiant snart, måste säga att den är en stor besvikelse. Lite tråkig att det inte händer så mycket med Tris och Tobias, vi alla tycker olika. Men en recension kommer när jag är klar och då ska jag börja med Harry Potter böckerna och sedan blir det The Hunger Games böckerna. Blir bäst så. Ska titta på en tennis match idag, Novak Djokovic spelar med Jo-Wilfried Tsonga.  Men skriver mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?