You don’t get to choose if you get hurt in this world.
Publicerat den

 
Förlåt för den dåliga uppdateringen på bloggen under veckan, men har verkligen inte haft tid till någon bloggning alls. Varit fullt upp med andra saker. Min mormor åkte tillbaka till Bosnien igår och kommer sakna henne så mycket. Men tänkte berätta lite vad jag har gjort. I onsdags så var jag på en trevlig middag med familjen. Vi åt på Mandarin, såå goda hamburgare det finns där. Mamma tog en vanlig och mormor också, jag tog en med pulled pork, så gott. Sedan så köpte vi en prinsesstårta (en rosa såklart) och vi kom hem åt den. tittade på Sagan Om Ringen och sedan så tittade jag och syrran på Titanic, som jag älskar den filmen. Kommer en recension på filmen i veckan. Sedan så igår så åkte vi till flygplatsen för att säga hejdå till käraste mormor. Men innan det så åt vi på Burger King, så gott. Älskar hamburgare. Men sedan så stannade jag och syrran i Lund för vi skulle på bio med hennes kille och hans bror. Hade en trevlig kväll. Vi tittade på Transformers: Age of Extinction och jag tyckte filmen var jätte bra. Måste se Transformers 1, 2 & 3. En till recension kommer i snart. Men idag vaknade jag runt 9 och har hittills bara druckit kaffe, vatten och äter frukost nu. Tittade nyss på Endless Love och det är en helt underbar film. Så underbar!! Det är en så fin kärlekshistoria mellan två personer. Men skriver mer under dagen. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?