“This is it. I can't even not smoke anymore.”
Publicerat den

 
Haft en bra start på veckan? Jag hade det, startade dagen med att fixa lite saker i mitt rum och städa min garderob och fixa min bokhylla. Har köpt så många böcker under den senaste tiden. Fick en ny bok idag, det blev If I Stay av Gayle Forman. Filmen kommer ut i september i Sverige, så tänkte läsa ut den innan filmen börjar visas. Jag älskar att läsa, imorse beställde jag Divergent filmen och The Fault In Our Stars som kommer i November. Längtar redan, händer så mycket då. Mockingjay Part 1 kommer ut på bio, TFIOS kommer ut på dvd. Men idag var jag på en intervju. Det gick helt okej, men kommer inte ta jobbet eftersom lönen är helt fel. Så jag tänker inte ta jobbet. Känner att jag måste jobba med något jag älskar, vilket är som förskolelärare. Ska förhoppningsvis börja plugga till hösten, får reda på det på fredag & måste säga att jag är nervös. Men nu dricker jag kaffe och tittar på Vänner och ska snart börja läsa. Skriver mer senare, kommer massa inlägg idag. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?